Hoe werkt het?


Met een Displayverzekering is alleen verzekerd wat jij belangrijk vind: het scherm van jouw smartphone of tablet. Het werkt heel simpel.

Stap 1. Meld je aan. Je ontvangt direct een dekkingsbevestiging

Is je toestel ouder dan 14 dagen? Dan geldt er een no-claim periode van 3 maanden. In deze periode is jouw toestel dus niet verzekerd tegen schade aan het scherm. Nieuw toestel? Dan ben je direct gedekt.

Stap 2. Schade opgelopen aan het scherm? 

Smartphone/tablet laten vallen, scherm kapot? Vervelend, maar dat lossen we snel voor je op. Meld met behulp van je certificaatnummer en IBAN nummer je schade aan via 'schade melden' op de website. Je ontvangt van de claimafdeling bericht over het reparatieproces. 

Stap 3. Schade aan het scherm repareren

De claimafdeling stuurt je per e-mail een geaccepteerde schadeclaim en het adres van een reparateur bij jou in de buurt. De reparateur checkt je schadeclaim, repareert vaak direct je smartphone/tablet en stuurt de factuur naar ons. Je betaalt niets aan de reparateur. 

Stap 4. Incasseren Eigen risico

Als je een toestel laat repareren betaal je 25 euro Eigen risico (2e schade: 45 euro, 3e schade: 65 euro). Dit bedrag wordt na reparatie via automatische incasso van je bankrekening afgeschreven.

Klik hier om je direct aan te melden voor een Displayverzekering

Heb jij een vraag? Wij zijn bereikbaar via:

Tel 0900 20 20 759 (€ 0,55 p/min)

info@displayverzekering.nl