Hoe werkt het?


Met een Displayverzekering verzeker je het scherm van je smartphone of tablet tegen een dure reparatie. En dat voor slechts 3 Euro per maand. Het werkt heel simpel. 

1. Sluit een Displayverzekering af

Is je toestel ouder dan 14 dagen? Dan geldt er een no-claim periode van 3 maanden. In deze periode is jouw toestel dus niet verzekerd tegen schade aan het scherm. Nieuw toestel? Dan ben je direct gedekt. 

2. Schade melden

Schade aan het scherm opgelopen? Meld met behulp van je certificaatnummer en IBAN nummer je schade aan via 'schade melden' op de website. Je ontvangt van de claimafdeling bericht over het reparatieproces. 

3. Schade repareren

De claimafdeling stuurt je per e-mail een geaccepteerde schadeclaim en het adres van een reparateur bij jou in de buurt. De reparateur checkt je schadeclaim, repareert vaak direct je smartphone/tablet en stuurt de factuur naar ons. Je betaalt niets aan de reparateur. 

4. Kosten?

Als je een toestel laat repareren betaal je €25 Eigen risico (2e schade: €45, 3e schade: €65). Dit bedrag wordt na reparatie via automatische incasso van je bankrekening afgeschreven.

Staat je vraag er niet tussen? Klik hier voor de veel gestelde vragen of neem contact met ons op. 

Heb jij een vraag? Wij zijn bereikbaar via:

Tel 0900 20 20 759

info@displayverzekering.nl