Gezin schade melden display/scherm


Heeft je zoon of dochter scherm schade? Of ben je zelf onzorgvuldig geweest en is het scherm van je smartphone kapot? Gelukkig heb je een gezinsplan afgesloten en zijn de toestellen die je hebt aangemeld verzekerd tegen schade aan het beeldscherm. Dit wil je uiteraard snel verholpen hebben. Geen probleem!

Schade melden aan scherm smartphone/tablet gezinsplan

Log in met je certificaatnummer en IBAN nummer en verstuur het online schadeformulier. Let op; zorg er wel goed voor dat je het certificaatnummer van het kapotte toestel gebruikt. Alle toestellen op je gezinspolis hebben een uniek certificaatnummer. Zodra je het schadeformulier verstuurd hebt ontvang je van onze claimafdeling meer informatie over het reparatieproces

Reparatieproces

Wij sturen je naar een reparateur bij jou in de buurt. Vaak kun je dezelfde dag nog terecht en kun je in de winkel wachten op de reparatie. Een scherm reparatie duurt niet lang. En met het gezinsplan ook zeker niet duur. Aan de kassa bij de reparateur betaal je niets. Wel incasseren wij het Eigen risico via automatische incasso (1e schade; 25 euro). 

Heb jij een vraag? Wij zijn bereikbaar via:

Tel 0900 20 20 759 (€ 0,55 p/min)

info@displayverzekering.nl